tirsdag 5. mai 2009

Takk

for idag alle sammen! Den startet litt vel spennende da vi slet med å publisere den nye tjenesten, så ble det opptur delux fordi vi ser at det vi har gjort engasjerer.

Jeg har lært mye idag; jeg har bl a kvitret for første gang (kry som en påfugl). Hodet suste av all kvitringen og jeg nærmest sjanglet hjemover (ikke pga skåling etter jobb...). Men så kom jeg hjem, og der var det bare en fugl som kvitret, ettåringen min, og da ble hodet som nytt igjen :)

Takk for alle tilbakemeldinger, både her, på Twitter og på mail, fortsett med det! Så må jeg bare si at dette er første og siste gang det opprettes et innlegg så sent på kvelden.... Også kommer det flere innlegg om Twitter og tilbakemeldinger og sånt. God natt.

Beate V. Kittelsen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar